SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Thursday, July 2, 2009

35 UMNO CAWANGAN SELESAI BERMESYUARAT

30 Jun 2009 merupakan tarikh akhir untuk mengadakan persidangan tahunan UMNO cawangan-cawangan seperti yang ditetapkan oleh Ibu Pejabat UMNO Malaysia. Alhamdulillah, sebanyak 35 Cawangan dalam UMNO Bahagian Ipoh Timor telah selesai menjalankan persidangan tahunan masing-masing. Puteri Bahagian yang mempunyai 19 cawangan juga telah selesai mengadakan persidangan tahunan masing-masing dan 1 cawangan Puteri yang baru telah ditubuhkan menjadikan 20 cawangan kesemuanya.

Walaubagaimanapun jumlah kehadiran ahli-ahli Puteri ke Persidangan Tahunan Cawangan tahun ini agak merosot jika dibandingkan dengan tahun lalu. Harapan Puteri agar dengan adanya pelbagai aktiviti yang telah dirancang dan akan dijalankan dari semasa ke semasa akan menarik lebih ramai ahli samada yang baru atau yang lama untuk menyertai Puteri.

Mesyuarat Perwakilan Puteri Bahagian pula telah ditetapkan oleh UMNO Bahagian untuk diadakan pada 15 Ogos 2009. Selamat bersidang diucapkan kepada semua perwakilan yang telah dipilih di dalam persidangan cawangan masing-masing.

No comments:

Post a Comment