SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Thursday, July 30, 2009

LAWATAN TURUN PADANG DATUK BANDAR IPOH KE KAMPUNG SERI KINTA

Pada 29 Julai 2009 yang lalu, penduduk-penduduk Kg Seri Kinta merasa amat bertuah apabila telah dikunjungi oleh Datuk Bandar Ipoh, Ybhg Dato' Haji Roshidi Hashim bersama-sama dengan rombongan pegawai-pegawainya bagi bersama-sama membincangkan isu-isu atau masalah-masalah yang timbul di kampung tersebut.

Hasil kunjungan tersebut, banyak masalah yang dikemukakan oleh penduduk kampung dapat diselesaikan segera. Datuk Bandar Ipoh juga turut mengumumkan sejumlah RM50 ribu telah diluluskan untuk membina padang permainan kanak-kanak di hadapan sekolah agama rakyat di kampung tersebut. Beliau juga memaklumkan bahawa usaha sedang dibuat untuk menyambung semula kemudahan pengangkutan bas ke kampung itu yang terhenti sejak lapan tahun lalu.

Turut hadir di dalam kunjungan tersebut bagi pihak tuan rumah ialah YB Senator Dato' Azian Osman selaku Ketua UMNO Bahagian Ipoh Timor, Ybhg Dato' Mohamad Raduan Kasim selaku Timbalan Ketua UMNO Bahagian Ipoh Timor merangkap Ahli Majlis Bandaraya Ipoh, Encik Zulkifli Abdul Hamid selaku Setiausaha UMNO Bahagian Ipoh Timor yang juga merangkap Ahli Majlis Bandaraya Ipoh, Encik Tanian Mohd Ali selaku Ketua UMNO Cawangan Kg Seri Kinta merangkap Pengerusi JKK Kg Seri Kinta, Puan Rosniza Ismail, Ketua Puteri UMNO Bahagian Ipoh Timor serta ahli-ahli jawatankuasa JKK Kg Seri Kinta.

No comments:

Post a Comment