SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Sunday, June 21, 2009

Persidangan Tahunan Puteri UMNO Cawangan-cawangan Diteruskan

Persidangan Tahunan Puteri UMNO Cawangan Kg Pasir Puteh

Persidangan Tahunan Puteri UMNO Cawangan-cawangan bagi tahun 2009 diteruskan lagi setiap minggu mengikut yang telah dijadualkan oleh Bahagian. Pada 14 Jun 2009 sebanyak 4 cawangan Puteri telah bermesyuarat iaitu Puteri Cawangan Kg Pasir Puteh, Pinji Utara, Cempaka Sari dan Taman Shatin. Kesemua persidangan tersebut telah dirasmikan oleh Ketua UMNO Bahagian Ipoh Timor, YB Senator Dato' Azian bin Osman. Beliau menyeru golongan muda supaya sentiasa mempunyai semangat juang yang tinggi dalam memartabatkan agama, bangsa dan negara.

Pada 19 Jun 2009 bertempat di Hotel Seri Malaysia, Persidangan Tahunan Puteri Cawangan Jalan Bendahara pula telah sempurna dijalankan. Ramai AJK Puteri Bahagian yang turut hadir dalam Majlis perasmian Persidangan Cawangan tersebut yang juga disempurnakan oleh YB Senator Dato' Azian bin Osman.

Keesokan harinya pula, pada 20 Jun 2009, Puteri Cawangan Kg. Tebing Tinggi telah menjalankan persidangan tahunannya di Dewan Orang Ramai Kg Temiang. Dalam ucapan perasmiannya, YB Senator Dato' Azian telah mengingatkan golongan muda agar sentiasa bersatu dalam apa jua keadaan tambahan pula dalam menghadapi situasi kemelut politik yang melanda Negeri Perak.

Persidangan Tahunan Puteri Cawangan kemudiannya diteruskan lagi pada 21 Jun 2009 dengan 3 cawangan Puteri telah berjaya menjalankan persidangannya iaitu Puteri Cawangan Kg Seri Kinta, Kg Tok Chendang dan Taman Anda yang mana perasmiannya juga turut disempurnakan oleh YB Senator Dato' Azian.

Persidangan Tahunan Cawangan akan berakhir pada 30 Jun 2009 seperti yang telah ditetapkan oleh Ibu Pejabat UMNO Malaysia.

1 comment:

  1. salam,
    komen dalam blogs saya ni,walaupun fahaman berbeza tidak mengapa.
    http://kuberharap.blogspot.com/

    ReplyDelete