SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Saturday, August 15, 2009

MAJLIS PERASMIAN MESYUARAT PERWAKILAN 3 SAYAP DAN PERSIDANGAN MESYUARAT PERWAKILAN PUTERI UMNO BAHAGIAN IPOH TIMOR


Perasmian Mesyuarat Perwakilan 3 Sayap UMNO Bahagian Ipoh Timor 2009


Persidangan Mesyuarat Perwakilan Puteri UMNO Ipoh Timor 2009


Ahli-Jawatankuasa UMNO Ipoh Timor 2009 bergambar kenangan bersama Wakil Badan Perhubungan Puteri UMNO Negeri Perak

IPOH - Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Ipoh Timor bagi tahun 2009 telah dirasmikan secara serentak bersama Pergerakan Wanita dan Pemuda UMNO Bahagian. Perasmian disempurnakan oleh YB Senator Dato' Azian bin Osman, Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO yang juga merupakan Ketua UMNO Bahagian Ipoh Timor.

Di dalam ucapan perasmian, YB Dato' telah menyeru golongan muda agar memainkan peranan dalam menarik kembali minat orang-orang muda untuk memberikan sokongan kepada Barisan Nasional dan UMNO. Beliau turut berpesan agar golongan muda tidak mudah terpengaruh dengan dakwaan-dakwaan yang dibawa oleh pembangkang terutamanya oleh pengkhianat bangsa seperti Anwar Ibrahim.

"Pemuda dan Puteri harus memperbanyakkan program-program penerangan isu-isu semasa agar anak-anak muda sekarang tidak terkeliru dengan cerita-cerita dan dakyah yang dibawa oleh pembangkang. Program turun padang yang melibatkan aktiviti bersama masyarakat yang dianjurkan Wanita juga harus melibatkan sama golongan muda. Lihatlah masalah yang di hadapi di bawah serta jadilah mata dan telinga kepada pemimpin di atas supaya semua orang berperanan di dalam menangani masalah rakyat, " katanya ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan 3 Sayap tersebut.

YB Senator Dato' juga turut merasmikan pelancaran blog Puteri dan bersempena dengan bulan kemerdekaan yang ke 52, Puteri telah mengambil inisiatif melancarkan Kempen Kibar Jalur Gemilang dengan mengedarkan Jalur Gemilang kepada semua perwakilan.

No comments:

Post a Comment