SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Thursday, February 12, 2009

PUTERI PERAK IKRAR AKAN PASTIKAN BUKIT GANTANG DITAWAN OLEH BN

"Pilihan raya kecil Bukit Gantang, Bukit Selambau 7 April
13/02/2009 11:55am

PUTRAJAYA 13 Feb. – Pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau akan diadakan serentak pada 7 April.
Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof berkata, hari penamaan calon akan diadakan pada 29 Mac. - Utusan Online"

Pilihanraya kecil Parlimen Bukit Gantang (P59) telah ditetapkan oleh SPR pada 7 April 2009. Puteri Perak keseluruhannya akan menumpukan seluruh tenaga untuk bersama-sama berganding bahu menawan hati rakyat Perak agar kembali kepada Barisan Nasional.

Sesungguhnya apa yang telah dilakukan oleh Pakatan Rakyat bermula 5 Februari 2009 yang lalu telah banyak membuka mata rakyat bahawa Pakatan Rakyat terlalu mementingkan diri sendiri. Pakatan Rakyat sanggup menderhaka kepada Sultan, sanggup melakukan rusuhan di jalanan dan mereka sanggup melakukan apa sahaja sehingga mengenepikan Undang-undang asalkan dapat memenuhi kehendak mereka.

Harapan Puteri agar generasi muda dapat membezakan antara yang salah dan benar. Usahlah terpedaya dengan sandiwara Pakatan Rakyat yang terang-terangan tidak pernah sepakat. Kita dapat menyaksikan saban hari semenjak Pakatan Rakyat diwujudkan sehingga ke hari ini, pemimpin-pemimpin mereka sendiri sering bercakaran, bercanggahan pendapat dan pandangan, berlainan pendirian dan perjuangan.

Ayuh! Generasi Muda ..... andalah Pewaris Bangsa.... Penentu Hala Tuju Negara......buatlah pilihan yang tepat.




No comments:

Post a Comment