SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Sunday, November 15, 2009

SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN KEPADA SEMUA CALON SPM & STPM

Pada 12 November yang lepas bertempat di Masjid Abidin, Kg Pasir Puteh, Ipoh, Puteri UMNO Ipoh Timor telah mengadakan Majlis Bacaan Yasin dan Solat Hajat Bersama Pelajar-Pelajar Tingkatan 5 dan 6 Atas bagi bersama-sama mendoakan kejayaan mereka di dalam Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) yang bakal diduduki bermula 18 November ini.

Majlis tersebut telah dihadiri oleh pelajar-pelajar Tingkatan 5 dan 6 Atas yang telah dijemput khusus dari sekolah-sekolah dalam Parlimen Ipoh Timor. Kehadiran ahli-ahli UMNO Bahagian Ipoh Timor serta masyarakat setempat walaupun dalam keadaan hujan yang sangat lebat telah turut menjayakan majlis tersebut.

Majlis tersebut telah dimulakan dengan Solat Maghrib berjemaah dan kemudiannya diikuti dengan Solat Hajat dan Bacaan Yasin serta Solat Isya' berjemaah yang diimamkan oleh Ustaz Badrul. Majlis diakhiri dengan jamuan makan malam.

Puteri ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah menjayakan majlis tersebut dan kepada adik-adik yang bakal menghadapi peperiksaan, doa dan harapan dari Puteri semoga anda semua beroleh kejayaan yang cemerlang.

No comments:

Post a Comment