SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Sunday, August 2, 2009

PROGRAM MESRA PUTERI BERSAMA KANAK-KANAK SPASTIK















Selaras dengan tema Puteri iaitu 'Generasi Wanita Prihatin', Puteri Ipoh Timor melalui Biro Kebajikannya telah mengadakan Program Mesra Puteri Bersama Kanak-kanak Spastik pada hari Sabtu - 1 Ogos 2009 bertempat di Pusat Harian Kanak-kanak Spastik Bandar Ipoh. Rombongan Puteri Ipoh Timor telah disambut dengan perasaan gembira oleh kanak-kanak di Pusat Harian tersebut.

Pelbagai acara seperti senaman poco-poco, tarian, musical chair, bola beracun dan sebagainya turut bersama-sama dilakukan oleh ahli-ahli Puteri dengan kanak-kanak di pusat tersebut. Keriangan dan kegembiraan jelas terpancar di wajah mereka apabila diberi layanan mesra oleh puteri-puteri yang hadir memeriahkan program tersebut.

Puteri Ipoh Timor juga turut menyampaikan sumbangan barangan keperluan seperti beras, gula, milo dan sebagainya kepada pihak pengurusan bagi menampung keperluan mereka di dalam menjaga kanak-kanak di pusat tersebut.









Kemesraan jelas terserlah antara kedua-duanya

Program tersebut diakhiri dengan acara memotong kek bersempena sambutan harijadi Saudari Farah Hana, AJK Puteri Bahagian yang jatuh pada hari tersebut. Acara tersebut menjadi begitu meriah dengan nyanyian 'Selamat Harijadi' yang begitu bersemangat dari kanak-kanak dan puteri-puteri yang hadir. Sebelum beredar pulang, mereka dijamu dengan hidangan tengahari 'Kentucky Fried Chicken' yang dibawa khas oleh Puteri.

Sesungguhnya, program sebegini telah memberikan kesan yang mendalam di hati setiap puteri yang hadir dengan keazaman untuk terus menggiatkan program-program yang mendekati masyarakat.

No comments:

Post a Comment