SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Monday, February 16, 2009

PERTARUNGAN 3 BUKIT ????

"KUALA LUMPUR: Elizabeth Wong Keat Ping yang dikaitkan dengan penyebaran gambar bogelnya di internet, menawarkan diri melatakkan jawatan Exco Selangor dan Adun Bukit Lanjan. Beliau mengumumkan demikian pada sidang akhbar pagi ini di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR), di sini. -17/2/2009 BERITA HARIAN ONLINE-

Baru empat hari yang lepas SPR mengumumkan Pilihanraya Kecil bagi Parlimen Bukit Gantang (P59) dan DUN Bukit Selambau (N25), hari ini kita dikejutkan pula dengan kemungkinan DUN Bukit Lanjan akan dikosongkan apabila ADUN PKR, Elizabeth Wong yang dikaitkan dengan isu gambar bogel telah menawarkan diri untuk meletakkan jawatan.

Apakah kita akan menyaksikan Pilihanraya Kecil DUN Bukit Lanjan pula? Jika benar kerusi ini akan dikosongkan, maka kita akan menyaksikan pertarungan di tiga (3) Bukit yang terletak di dalam negeri yang berbeza - Perak, Kedah dan Selangor.

Bagai diatur-atur, ketiga-tiga negeri ini yang jatuh ke tangan pakatan pembangkang dalam PRU-12 bakal menyaksikan pilihanraya-pilihanraya kecil. Keupayaan BN sekali lagi akan diuji setelah mengalami kekalahan di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu.

Walau apa pun dakwaan dan fitnah yang dilemparkan oleh Pakatan Pembangkang, marilah kita seluruh warga UMNO amnya dan Puteri khususnya bersatu hati dan berganding bahu memastikan BN menawan kembali ketiga-tiga BUKIT ini.

1 comment:

  1. Salam Puteri Ipoh Timur...jemput singgah ke blog kami yg baru saja dibuka....
    Salam dr Puteri Umno Caw. Felda Bukit Batu. Bhgn. Kulai

    ReplyDelete