SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Thursday, January 15, 2009

PILIHANRAYA KECIL KUALA TERENGGANU

Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu hanya tinggal 1 hari lagi. Keputusan sama ada BN akan mengekalkan Parlimen P.36 akan terjawab pada 17.1.2009 ini. Semuanya akan ditentukan oleh pengundi-pengundi di dalam Parlimen P.36. Kepada pengundi-pengundi muda, Puteri Ipoh Timor mengharapkan agar mereka membuat pilihan yang tepat. Jalankanlah tanggungjawab kita sebagai Rakyat Malaysia dengan melaksanakan hak kita sebagai seorang pemilih. Kita yang menentukan masa depan negara kita.

Program 'Doktor Turun Padang' telah dijalankan oleh Puteri UMNO sebagai satu langkah untuk membantu penduduk-penduduk kampung dengan memberikan rawatan percuma.

Exco Puteri UMNO Malaysia, Ismalina Ismail membantu seorang warga emas pulang ke rumahnya di Ladang.


Ketua Puteri UMNO Malaysia, Dato' Noraini Ahmad melihat seorang kanak-kanak yang sedang ditindik telinganya.

Puteri Ipoh Timor ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada jentera Puteri yang bertungkus lumus membantu jentera BN dalam berkempen untuk memenangkan calon Barisan Nasional di Kuala Terengganu. Semoga segala usaha Puteri dalam memperjuangkan agama, bangsa dan negara akan diberkati oleh Allah S.W.T. Sama-samalah kita berdoa semoga kemenangan berpihak kepada Calon BN, Datuk Wan Ahmad Farid. Insya Allah......

Sekitar Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu

No comments:

Post a Comment