SELAMAT DATANG.....

Anda adalah pengunjung yang ke

Friday, July 17, 2009

MESYUARAT PERWAKILAN PUTERI UMNO BAHAGIAN KUALA KANGSAR

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Ipoh Timor telah ditugaskan oleh Badan Perhubungan Pergerakan Puteri UMNO Negeri Perak sebagai Wakil Perhubungan Puteri Negeri ke Mesyuarat Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Kuala Kangsar yang telah sempurna dilaksanakan pada hari Jumaat - 17 Julai 2009 yang lalu. Mesyuarat tersebut yang diadakan di Dewan Orang Ramai Bukit Chandan pada jam 3.30 petang telah sempurna dirasmikan oleh YB Datuk Wan Mohamad Khairil Anuar Wan Ahmad, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kuala Kangsar merangkap ADUN Bukit Chandan.

Di dalam ucapan perasmian tersebut, beliau menyingkap serba sedikit sejarah penubuhan Puteri dan menyeru kepada semua ahli Puteri agar melakukan satu pendekatan yang berkesan dalam usaha mendampingi masyarakat terutamanya golongan muda. Beliau juga turut menyampaikan 'Selendang Putih' berserta dua buah puisi kepada setiap perwakilan sebagai satu simbolik perjuangan.
Puan Nurul Husna, Ketua Puteri UMNO Bahagian Kuala Kangsar membacakan puisi bersama dengan ahli-ahlinya.

Puan Rosniza bersama dengan Jawatankuasa Puteri UMNO Bahagian Ipoh Timor yang hadir sebagai wakil.

Mesyuarat berakhir lebih kurang jam 6.30 petang dengan bacaan puisi beramai-ramai oleh semua perwakilan yang hadir. Tahniah dan syabas kepada Puteri UMNO Bahagian Kuala Kangsar yang telah selamat menjalankan persidangan mereka.

No comments:

Post a Comment